02:00

Kände för att lägga in ett sånthär seriöst oh halvlångt inlägg... (som ni kommer tycka är kort)
Here we go !
Ligger i sängen och snackar skajp (ovanligt...?) Trevligt är det i allafall. Just nu pratas det om fattigmansskola i England. Och hur en elev där har 5 jobb, och går i skolan (?) Stackars kille asså...
Tar dagen då? lite snabbt...
Försov mig, missade bussen till mormor. Där jag skulle hjälpa henne vara barnvakt. Kom dit ialf vid lunch. Vi gick till ica och handlade grejor till jordnöts-kladdkakan jag lovat henne att jag skulle göra när jag kom. (som förövrigt blev riktigt god! Sen drog jag ut och träffade Sanna och Natalie ett par timmar. Vi härjade runt och käkade pizza oh annat smått oh gott ! Jo, jag trillade med cykeln oh fick två skrapsår.... :'( Sen gick jag hem och åt, tittade film. Såg "ett ufo i New York" som var riktigt rolig ! Sen så har jag inte gjort så mycket mer än oh legat oh degat framför datan.





Kommentarer
Postat av: jöllee

tuffingen abbee!

2012-04-22 @ 12:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx